Guild Masters - jedyne takie forum w Polsce :)
Mistrz Gildii / Tropiciel
Fizyczna Tarcza
Obrażenia: Brak
Mana: 20 co jedną turę
Opis: Otacza rzucającego zaklęcie ochronną aurą energii, która pochłania wszelkie obrażenia kosztem punktów many aż do ich wyczerpania, chyba, że się odwoła. Tarcza zniknie, jeżeli zaklęcie zostanie ponownie wypowiedziane
Szał Bitewny
Obrażenia: 3x obrażenia z broni w zwarciu
Mana: 40
Opis: Wprawia bohatera w szał, zwiększając jego i siłę i szybkość (+10), zmniejszajączaś rozsądek i dobre maniery
Pośpiech Zabójcy
Obrażenia: Brak
Mana: 60
Opis: To zaklęcie wysyła rzucającego w mgnieniu oka w przestrzeń. Jeżeli ofiara zostanie namierzona, zaklęcie pozwala rzucającemu na natychmiastowe pojawienie się za nieszczęśnikiem
Uzdrowienie Życia
Uzdrowienie: 300 HP
Mana: 120
Opis: Pozwala magowi zamieniać energię magiczną na zdrowie. Punkty zdrowia mogą być również wymieniane między sojuszniczymi jednostkami stojącymi blisko siebie
Miecz Ducha
Obrażenie: 45 (od jednego miecza)
Mana: 20 (na jeden miecz)
Opis: Zaklęcie przywołuje z piekieł armię nierealnych ostrzy, które walczą po stronie rzucającego
Wiele Strzał
Obrażenia: 4x strzała z broni dystansowej
Mana: 160
Opis: Po rzuceniu tego zaklęcia każda wystrzelona strzała z łuku zamienia się w rój śmiercionośnych pocisków, powodując dużo większe obrażenia
Offline